Winkelwagen

Totaal

Gratis verzending

Beveiligde betaling

Let op! Beperkte service-opties op 11 en 12 juli

Wegens technisch onderhoud aan onze systemen zijn diverse service-opties op zaterdag 11 en zondag 12 juli niet beschikbaar. Dit betreft onder andere de garantieregistratie, het aanvragen van een monteursbezoek, producthandleidingen, het contactformulier en de Onderdelenshop. Onze excuses voor het ongemak.

Informatie naar aanleiding van het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. ATAG neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van de Nationale Veiligheidsraad en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt zal hij daarom geen handen schudden. Wij verzoeken u onze monteur alleen (dus zonder u of huisgenoten) zijn werkzaamheden in de betreffende ruimte uit te laten voeren. Indien dit niet mogelijk is verzoeken wij u minimaal 3 meter afstand te bewaren. Wij vinden het belangrijk dat onze monteurs bij aankomst en vertrek hun handen wassen met water en zeep. Daar waar handwassen niet mogelijk Is maken onze monteurs gebruik van desinfecterende handgel.

We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek. Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op: voor Nederland 088-8821821 en voor België 053-804536. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.

Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.

Uw goede smaak en onze zekerheid

Bij kwaliteit hoort ook een uitstekende garantie. Daarom heeft ATAG een unieke garantieregeling. G8 Garantie staat voor maar liefst acht jaar garantie! Als u gelijktijdig (in één aankoop) minimaal vier elektrische ATAG inbouwapparaten koopt, dan ontvangt u naast de twee jaar wettelijke garantie, zes jaar extra garantie.

* Dat is inclusief alle kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon. Vanaf het derde jaar betaalt u dan alleen een service forfait per interventie.

Service Contact

Heeft u al ATAG-apparatuur in huis? Wellicht kunnen wij u met de volgende service van dienst zijn:

Veelgestelde vragen
Registreer uw apparaat
Zoek een handleiding
Boek een monteur
Bestel onderdelen
(deze link opent onze onderdelenshop)

Vragen over service en waarborg

Heeft u vragen over service, waarborg of herstellingen? We zijn telefonisch bereikbaar op: 053 - 80 45 36

Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
Behalve op weekends en feestdagen, op brugdagen en brugweekends.

Bent u op zoek naar ATAG Verwarming?
ATAG Verwarming België BVBA
Leo Baekelandstraat 3
2950 – Kapellen
Bereikbaar tijdens de kantooruren: 08.30 - 17.00 uur Tel. 03 641 64 40

Bekijk onze algemene service- en waarborgvoorwaarden

Contactformulier

Om u beter van dienst te kunnen zijn, willen wij u graag wat extra vragen stellen. Maakt u daarom gebruik van ons contactformulier

Service | ATAG | atag-be